wtorek, 14 stycznia 2020

ROCZNY KOCYK POGODOWY

Witam bardzo serdecznie.
Rozpoczął się nowy rok a ja postawiam sobie kolejne wyzwanie. 
Tym razem jest to bardzo duży projekt i przyznam szczerze
ogromne wyzwanie.
***
Na naszym blogu DIY - zrób to sam w  ramach CYKLICZNEGO SZYDEŁKA wraz z koleżanką rozpoczęłyśmy całorocznym projekt ROCZNY KOCYK POGODOWY. Wszystkie szczegóły do niego znajdują się TU. Tym razem z uwagi na moje problemy zdrowotne pierwszy wpis z tego tematu publikuję dopiero dziś, ale kolejne 
będą pojawiały się w jednocześnie na obu blogach. 
 A zatem troszkę z opóźnienie  zapraszam do obejrzenia 
tego co zrobiłam do 7 stycznia 2020 włącznie. 
Swój kocyk pogodowy będę wykonywała wg poniższego schematu kolorystycznego.




Po długim zastanawianiu się w końcu padło na kwadracik wg wzoru Ani Crochet



A postępy pierwszego etapu powstawania kocyka wyglądają tak.



Nie będę wybiegać do przodu i wstawiać co chwila kolejnych. Z uwagi na fakt iż jest to nasze blogowe wyzwanie wpisy z kolejnymi postępami będą pojawiały je raz w miesiącu, tak jak na blogu. 
Zatem zapraszam wszystkich serdecznie do wzięcia udziału w naszym szydełkowym wyzwaniu. 


Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

4 komentarze: