sobota, 1 sierpnia 2020

Wyzwanie z blogiem DIY

Muszelki są piękne! Muszelki są różne.
Spiczaste i płaskie, okrągłe, podłużne, 
w kropeczki, w kreseczki, tęczowe lub nie,
tu śmieje się jedna, tam śmieją się dwie.
                                                        Dorota Gellner

Z przyjemnością zapraszam was dziś na wakacyjne WYZWANIE MUSZLE, które w tym miesiącu mam przyjemność poprowadzić w ramach współpracy z blogiem DIY zrób to sam. Na pewno każdy znajdzie w domu lub podczas urlopowego odpoczynku nad morzem przeróżne muszelki. Wystarczy troszkę pomyśleć i wyczarować z nim fajny projekt, a następnie zgłosić go na nasze WYZWANIE.
Wszystkie szczegóły dotyczące wyzwania znajdziecie TU.
Z całego serca zapraszam do udziału w naszej zabawie. 

Ja osobiście zainspirowana tematem i biżuteryjnym ZLOTEM SUTASZOWYM jako inspirację przygotowałam naszyjnik z połączonych ze sobą (wklejonych w zapięcie) sznurków frywolitkowych. Aby tematowi stało się zadość wkomponowałam w całość muszle przywiezione przez moją córkę z Gdańska. Musiałam jednak każdą z nich przewiercić bardzo cieniutkim wiertełkiem dremela.



Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

4 komentarze:

  1. Świetnie go zrobiłaś, fajny taki naszyjnik z prawdziwymi muszelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny naszyjnik, Bogusiu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech jak szkoda że moje muszelkowe pudełko powstało w lipcu i zaliczyło już kilka zabaw.
    Nie wiem Bogusiu czy wymyślę coś nowego ba mam napięty i wyjazdowy sierpień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynki moje kochane dziękuję pięknie za miłe. :* :* :*

    OdpowiedzUsuń