czwartek, 26 lipca 2018

Czas wziąć się w garść i zacząć prowadzić stronę

       Już od dawna zbieram się z prowadzeniem własnej strony. Najpierw był problem z nazwą, która będzie zawierała w sobie wszystkie techniki jakimi się zajmuję. W końcu znalazłam, a pomogła mi moja praca. Odkąd jestem terapeutą zajęciowym mogę bez problemu używać tego nazewnictwa. Ergoterapia to w języku powszechnym terapia przez pracę, czyli można powiedzieć przez wszelakie rękodzieło, zaś arteterapia to leczenie i usprawnianie przez sztukę, tzn. wszelkie działania artystyczne.  Jak widać terapeuta zajęciowy może być swojego rodzaju artystą w każdym zakresie. Takim to właśnie sposobem powstała nazwa strony. Większość prac, które tu będę zamieszczała można wykorzystać w terapii z osobami niepełnosprawnymi, z dziećmi z różnymi zaburzeniami, a już na pewno wykona je każda zdrowa i w pełni sprawna osoba. Postaram się też przygotowywać tutoriale ( prezentujące  wykonanie  niektóre prace), które być może zainspirują  miłe osóbki zaglądające tu. Na początek będą to tutoriale obrazkowe. Jak już nabiorę umiejętności przygotowywania filmików zmienimy sposób prezentacji. Mam nadzieję, że moja strona za jakiś czas zacznie żyć swoim życiem i będzie pomocna wielu osobom, które tak jak ja kochają rękodzieło pod każdą postacią a być może i terapeutom podsuwając im pomysły na pracę z podopiecznymi.


Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz