wtorek, 29 grudnia 2020

Pudełeczko na pierniczki

 Kto powiedział,  że pierniczki nie mogą być świątecznym upominkiem? 

Ja w tym roku moim rodzicom  dorzuciłyśmy do prezentu gwiazdkowego mały bonusik w postaci pierniczków własnoręcznie upieczonych i przez moją córkę pięknie udekorowanych. Takich dopracowanych słodkości raczej nie wypadało pakować do zwykłego pudełka, więc wykonałam do nich świąteczne pudełeczko w formie gwiazdki. Mało tego, udekorowałam je jednym z moich ulubionych papierów  świątecznych (w tradycyjnych bożonarodzeniowych kolorach)  Festive Bells. Mojej mamie bardzo przypadło do gustu takie opakowanie i stało się ozdobą stołu świątecznego. 





 Moje świąteczne pudełeczko postanowiłam zgłosić na wyzwanie #12 AltairArt


Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne pudełeczko i bardzo gustowne😊😊😊pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Szczęścia w 2021 roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia, ze wzajemnością życząc szczęścia i wielu uśmiechów w Nowym Roku. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł Bogusiu :) Co roku wręczamy pierniczki jako prezenty, ale zawsze pakowałam je w celofanowe woreczki. Może za rok skuszę się na takie pudełeczka :) Pozdrawiam Cię cieplutko, Aga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca! Jestem pod wrażeniem! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń