wtorek, 11 września 2018

Szydełkowe zmagania

Przez ostatni miesiąc grzecznie sobie siedziałam, dziergałam i z szydełkiem się bratałam. Takim to sposobem powstały moje pierwsze, ale nie ostatnie zabawki szydełkowe.  Tak naprawdę to ostatnimi czasy na szydełku wykonywałam tylko niewielkie projekty, jakieś małe serwetki, podkładki teraz przyszedł czas na zabawki. Motywacją była moja przyjaciółka Madzia, która dopilnowała, żebym wykonała liska i jeszcze mi włóczkę i oczka na niego dała, gdy byłam u niej w odwiedzinach.  Magdaleno moja kochana czarownico dziękuję za dopilnowanie i motywację. Myszka i lisek są z płatnych wzorów ( lilleliis, mykrissiedolls) a słonik wg darmowego schematu dostępnego w necie.









Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz