środa, 5 września 2018

Zawieszka frywolitkowa

Zapraszam serdecznie wszystkich zaglądających do mnie czytelników na nowe wyzwanie DIY Zrób to sam. pod fajnym tytułem PALETA KOLORÓW.  Moją inspiracją na to wyzwanie jest frywolitkowy wisiorek w przepięknych kolorach wrzosowiska.  Wystarczy odrobina wyobraźni, dobry pomysł i do dzieła. Kochani nie czekamy tylko działamy, bo nagroda dla najciekawszej pracy czeka.  WARTO spróbować, uwierzcie mi. :)






Wszystkie szczegóły wyzwania znajdują się Wyzwanie PALETA KOLORÓW



3 komentarze:

  1. Niezwykle piękna ta Twoja frywolitka. Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie kochana, ale ile liczenia było, żeby wszystkie łuczki i kółeczka dopasować do siebie. Po raz pierwszy robiłam z tak cieniutkiej niteczki. :)

    OdpowiedzUsuń