czwartek, 1 listopada 2018

Haft Richelieu

Witam miło wszystkich zaglądających do mnie. :)

Dziś chciałam zaprezentować wszystkich moją ukochaną technikę haftu. Jest to haft richelieu, inaczej zwany haftem białym lub wycinanym. Zaczynałam od haftowania na biało, ale któregoś dnia mnie podkusiło i zrobiłam w kolorze. Moja pierwsza, kolorowa serweta richelieu została zauważona i wyróżniona  na V Wystawie Rękodzieła Artystycznego „ Z nici Ariadny 2015”. Niestety była ona ostatnia, gdyż przez problem ze wzrokiem musiałam na trochę odpuścić. Teraz czas na przeproszenie się z moją miłością. Dziś zaprezentuję obie serwetki, zarówno tą sprzed  lat jak i ostatnią, do której przygotowałam też tutorial dla DIY - zrób to sam. Mam nadzieję, że będzie on pomocny i zachęci kogoś do spróbowania swoich sił w tym pięknym hafcie. Tutorial znajdziecie TUa więcej serwetek możecie oglądać w Albumie
 
MOJA DUMA





POWRÓT DO UKOCHANEJ TECHNIKI


Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   


2 komentarze:

  1. O rajuśku, ale cudeńko... Tą druga serwetkę podziwiałam już na blogu DIY, ale ta pierwsza... oczy mi ze zdziwienia wyszły, że mozna coś tak pięknego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jak zobaczyłam te śliczne maki nie mogłam jej nie wyhaftować. Sądzę, że nie tylko nam się podobała skoro została wyróżniona w Łodzi :) Dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń