środa, 7 listopada 2018

Kalendarz Adwentowy


 Witajcie kochani.
Grudzień już niedługo, więc postanowiłam się z Wami podzielić moim pomysłem na kalendarz adwentowy, który jest inspiracją w listopadowym WYZWANIU 



Mój pomysł jak widzicie jest zupełnie inny, gdyż jest połączeniem kalendarza adwentowego i łapacza snów w jednym. Po zjedzeniu słodyczy ze środka można włożyć do woreczków przeróżne skarby i pozostawić jeszcze jakiś czas jako łapacz snów.  Tutorial pokazujący jak wykonać ten nietypowy kalendarz przygotowałam dla DIY . Zapraszam do zmierzenia się z tym projektem. Wykona go praktycznie każdy. Zapewniam, że terapeuci zajęciowi mogą wykorzystać ten pomysł na zajęciach  w pracowni kroju i szycia z niepełnosprawnymi, proponując im taką fajną, a zarazem słodką dekorację.

Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz