sobota, 16 lutego 2019

Żółta koperta - wymianka

Witam bardzo serdecznie.
Ostatnio jestem trochę spóźniona, a wszystko przez natłok pracy. Dziś postanowiłam sobie, że muszę nadrobić zaległości i zaprezentować Wam moje prace przygotowane na wymiankę u Lidzi oraz wszystkie żółte śliczności, które otrzymałam od Agnieszki.  W pracy bardzo ambitnie pomagała mi nowy członek naszej rodziny, kociczka Mia. Tak wyglądała jej pomoc w przygotowaniu kartki, a później przy pakowaniu.



Tak wyglądała zawartość koperty od Agnieszki (mojej wymiankowej partnerki), przecudne serwetki i masa słodkości. 


 A teraz cała zawartość mojej koperty, która powędrowała do Lidzi. Najpierw całość a zaraz potem pokażę z bliska wszystkie upominki, które dla niej przygotowałam. 


Pierwszy upominek dla Lidzi to kolczyki rozetki oraz zawieszka rozetka na obręczy wykonane frywolitką. Jest to projekt Marii Nagórskiej wg kursu przygotowanego przez Anię Krause.


Kolejnym upominkiem jest zakładka frywolitkowa wg projektu Robin Perfetti.


Zrobiłam też dla niej zakładkę i podkładkę wykonaną w decupagę, cieniując delikatnie brzegi patyną.


I jeszcze troszkę kwiatków z foamiranu, wszystkie oczywiście w  odcieniach żółtych.

 Kwiatuszki zapakowałam w pudełko wykonane własnoręcznie i oklejone papierem z kolekcji      Lemoncraft   Fresh Summer


Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

2 komentarze:

  1. Bogusiu jeszcze raz Ci z całego serca dziękuję za tak wspaniały prezent. Obdarowałaś mnie po królewsku. A koteczka super Ci pomagała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że upominki Ci się podobały i wszystkie przydasie wykorzystasz w pracach, które stworzysz. :)

    OdpowiedzUsuń