wtorek, 12 marca 2019

Wiosno, wiosenko przybywaj ...

Witajcie.

Choć do kalendarzowej wiosny zostało jeszcze  to  jednak  już czuje się w powietrzu jej zapach.  Ja również już od kilku dni staram się przywitać ją swoimi pracami. Dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi wiosennymi inspiracjami. Jedną z nich jest szkatułka z magnoliami, która jest moją inspiracją na Wyzwanie DIY - zrób to sam. Te przepiękne kwiaty urzekają mnie od dawna i mogłabym ciągle wykorzystywać ten motyw. W sumie to nie tylko mi się one podobają, właścicielka tej szkatułki jest zachwycona wzorem jakim jaki jej zaproponowałam. 



Kolejną wiosenną inspiracją, którą przygotowała (również dla tej samej koleżanki z pracy) jest chustecznik z cudnymi fiołkami. Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła rozkoszować się ich urokiem i zapachem. Na razie muszą mi wystarczyć tylko jako motywy w moich pracach.



A na koniec przepiękne bratki. Tym razem zamiast żywych w doniczce ba balkonie chcę podzielić się z Wami moimi foamiranowymi bratkami, których nauczyłam się na warsztatach u Liny. Jak sami widzicie u mnie te piękne kwiaty mogą przez cały rok zdobić parapet okienny, szczególnie w nieużywanej już filiżance. Taką właśnie dekorację zaproponowałam jako moją Inspirację - filiżanka.


Mam nadzieję, że Wy też już przygotowujecie się do wiosny i swoimi pięknymi pracami ją przywołujecie. A może podzielicie się ze mną swoimi pomysłami na wiosenne dekoracje. Zapraszam do wstawiania linków w komentarzach. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i czekam na Wasze inspiracje. :)

Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

5 komentarzy:

  1. Bogusiu, wspaniałe prace, widać że wiosna u Ciebie kwitnie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za miłe słowa. To prawda wiosna u mnie już pełną parą, bratki na balkonie też już się pojawiły :)

    OdpowiedzUsuń