niedziela, 19 maja 2019

Komunia z Dekolo

 Witajcie.

 Dziś chciałabym pochwalić się szkatułką komunijną, którą wykonałam jako moją inspirację  dla Dekolo - blog dla kreatywnych. Poza cytatem i hostia embosowaną wszystkie produkty i materiały są do kupienia w SKLEPIE, wystarczy tylko wejść, wrzucić do koszyka, zapłacić i szybciutko wszystko zostanie dostarczone do domu. Osobiście polecam sklep, gdyż obsługa jest fachowa, produkty pochodzą z dobrych firm, a na dodatek ceny są bardzo atrakcyjne.  Szkatułkę wykonałam oczywiście metodą decupage, z wykorzystaniem serwetki komunijnej. Szkatułka taka jest świetnym upominkiem dla dziewczynki, ale wystarczy  zamiast w odcieniach różu wykonać ja na niebiesko i możemy nią również obdarować chłopca. 






Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

2 komentarze: