niedziela, 19 maja 2019

ITD COLLECTION -inspiracje zebrane

Hej.
Jak mnie nie było to nie było, ale jak w końcu znalazłam czas, żeby opublikować na swojej stronie prac, które w międzyczasie wykonałam, to będzie ich aż nadto w jednym poście. :) Mam jednak nadzieję, że nikomu się nie znudzę i zechcecie do mnie pozaglądać, a może i skorzystać z niektórych pomysłów. Dziś postanowiłam zebrać w jednym miejscu wszystkie moje prace wykonane z przepięknych papierów od ITD COLLECTION, które otrzymałam w ramach współpracy DIY z nimi.  

Jako pierwsze  zaprezentuję pudełko z przepięknych papierów Old cars, które może być upominkiem dla każdego  fascynata starych samochodów, ale nie tylko. Projekt ten przygotowałam w ramach sponsorowanego przez ITD tutorialu  dla DIY - zrób to sam




Gdy w moich rękach znalazła się kolejna kolekcja Water wiedziałam, że będzie idealna na mini album. Tu zamieszczam tylko 3 zdjęcia, zaś po resztę zapraszam Tu. Jest to post sponsorowany, gdzie ja i moje koleżanki z DT przygotowałyśmy inspiracje z materiałów ITD Collection





Kolejną inspiracją z przecudnych papierów ryżowych ITD COLLECTION, jest szkatułka  w stylu  vintage. Jeśli ktoś chciałby wykonać taką szkatułkę zapraszam na Bloga, gdzie krok po kroku pokazałam jak ją wykonać. Wystarczy odrobina cierpliwości i troszkę więcej czasu, a na pewno taka uroczą dekoracja zagości na Waszej komodzie.


  
Nadszedł czas na kolejną inspirację. Jest to wzór pudełka, które wykonamy w formie warsztatów
 make & take  podczas Creative Day Zlot osób kreatywnych, na które serdecznie zapraszamy 
chętne dzieci.




Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

3 komentarze:

  1. Bogusiu piękne prace zrobiłaś i jak różnorodność. Zdolna z Ciebie dziewczyna . Pudełeczka cudowne ale i szkatułka bardzo mnie zachwyciła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Wspaniałe prace, a warsztatów już się nie mogę doczekać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczynki moje kochane dziękuję za miłe słowa. Ja to jestem ostatnimi czasy tak zakręcona, że nie nadążam. Działanie przede wszystkim, nawet gdybym miała noc poświęcić, ale gorzej to wygląda z dokumentowaniem.

    OdpowiedzUsuń