czwartek, 19 września 2019

Czas wracać do szkoły

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Wrzesień to miesiąc powrotu do szkoły, a co za tym idzie czas kompletowania wyprawki. W ramach pomysłu taką wyprawkę jako kolejny projekt Akademii Szycia stworzyłam piórnik, który idealnie komponuje się z plecakiem (będącym poprzednią propozycją). Pierwszym zamysłem był plecak na wycieczki wakacyjne, ale również 
w czasie roku szkolnego można się nim cieszyć wykorzystując podczas wyjazdów szkolnych. 





W ramach inspiracji wrześniowych powstał również notesik na zapiski dla dziewczynki, który wykonałam z kolekcji Summertime in blue od ITD COLLECTION z dodatkiem naklejek 3D. Jest on moim projektem pod wyzwanie blogowe DIY - Zrób to sam. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w naszym wrześniowym wyzwaniu. 





Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

3 komentarze:

  1. Całość może być wyprawką szkolną i nie tylko. Taki cudny zestaw (piórnik, plecak, notes) może cieszyć właścicielkę cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie to razem wygląda:) U mnie się niestety na zamiarach skonczyło. Jakiegoś lenia mam strasznego:( Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje kochane dziękuję pięknie za miłe słowa. Pozdrawiam Was bardzo cieplutko :* :*

    OdpowiedzUsuń