poniedziałek, 28 października 2019

Niezbędnik ślubny

Witam cieplutko.

Dziś w końcu znalazłam czas na zaprezentowanie niezbędnika ślubnego, który wykonałam jako inspirację (wraz z tutorialem) dla Dekolo.


Zamiast typowych kartek czy innych upominków mam do zaproponowania jako prezent ślubny niezbędnik małżeński. Będzie on nie tylko fajnym prezentem, ale również bardzo ciekawym rozwiązaniem jako opakowanie na pieniądze, które chcemy podarować Państwu Młodym. Jako dobrą wróżbę na przyszłość nietypowym sposobem na życzenia dorzucamy inne przedmioty symbolizujące powodzenie np.: smoczek na przyszłość, herbatkę i świeczkę na miłe wieczory, czy symboliczne rafaello na osłodzenie trudnych chwil. Można według własnej fantazji dobierać miłe gadżety dodając ich przeznaczenie.


Do wykonania niezbędnika wykorzystałam przepiękny papier ryżowy  w paryskim klimacie od ITD COLLECTION. Maska, która ozdabia boki pudełka również pochodzi z tego samego sklepu. Jeśli ktoś chciałby się dowiedzieć jak wykonać takie pudełko zapraszam do POSTU



Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   


1 komentarz:

  1. Pięknie wykonana skrzyneczka. I wspaniała alternatywa dla zwykłych życzeń w zwykłej kopercie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń