poniedziałek, 6 lipca 2020

Wyróżnienie

Witam cieplutko.

Muszę przyznać, że za mną bardzo pracowity czas. Oceny moich słuchaczy wystawione, egzaminy już za nimi. Swoje egzaminy też mam już za sobą. Pozostało tylko czekać na oficjalne wyniki. 
W tym dość trudnym czasie pojawiły się wyniki wyzwania Klubu Twórczych Mam, na które zgłosiłam 2 swoje prace: haftowany medalion i wazonik z bzami.  Jeszcze raz przypominam jak wyglądały.



Teraz najważniejsze. Chciałabym się pochwalić, że wazonik został wyróżniony przez DT Klubu Twórczych Mam. W tym miejscu bardzo dziękuję za wybór mojej pracy. Z dumą umieszczam banerek wyróżnieniowy


Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

4 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia, wazonik jest piękny, zresztą medalion też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogusiu gratuluje wyróżnienia, dla mnie obie Twoje prace sa genialne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczynki moje kochane bardzo dziękuję. :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ten wisior śliczny :) A wazonik sporo pracy i czasu zabrał:)

    OdpowiedzUsuń