środa, 24 czerwca 2020

PODSUMOWANIE HOP BLOG

Kochani witam Was serdecznie.

Na pewno z niecierpliwością czekacie na podsumowanie i mój wybór.
  Zanim jednak  przejdę do informacji, na którą z niecierpliwością czekacie, chciałabym z całego serca podziękować za udział w naszym blogowym skakaniu.  Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie i wszystkie miłe słowa pozostawione w komentarzach.
 

 Czas zatem na przedstawienie osóbki, do której powędruje  przygotowany przeze mnie  zestaw. Przyznam, że trudno było mi zdecydować kogo wybrać, ale w końcu padło na 


Lidziu gratuluję serdecznie. 

 
 Jestem przekonana, że pozostaniecie ze mną na dłużej i będziecie brać udział w zabawach, które z Wam zaproponuję. W sumie to już dziś mam pomysł na coś nowego. 

Jeszcze raz  bardzo dziękuję wszystkim aktywny udział w zabawie. 
Pozdrawiam cieplutko. 

Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   
 

4 komentarze:

  1. Bogusiu, ale super, dziękuję Ci bardzo. Może w końcu i ja coś podziałam w decu, bo podoba mi się ta technika, ale oprócz kilku serwetek w domu, nie mam kompletnie nic więcej. Zachęciłaś mnie już do szycia. Nie robię tego często, ale co jakiś czas wciąż próbuję (ostatnio robiłam poduszkę w kształcie gwiazdy). A może teraz, znów dzięki Tobie wciągnę się w kolejną rzecz :) Jeszcze raz wielkie dzięki, ściskam Cię mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawa dla Lidzi , Bardzo fajny prezent przygotowałaś. Dziękuję Bogusiu za zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidce gratuluje a i dziekuje za wspólna zabawę :)

    OdpowiedzUsuń