niedziela, 31 stycznia 2021

Altair Art

 Witam serdecznie.

Dziś chciałabym się pochwalić nagrodą w Wyzwaniu Altair Art, do którego zgłaszałam moje gwiazdkowe pudełeczko. Trwało to tak długo, gdyż zależało mi, żeby w jednym poście zaprezentować moje  zwycięskie banerki a razem z nimi otrzymane nagrody.

Najbardziej dumna jestem z pierwszego miejsca, które przyznam, że było dla mnie ogromnym zaskoczeniem, patrząc na poziom prac zgłoszonych do wyzwania. Poprzeczka była bardzo wysoko podniesiona.


 Jako nagrodę za pierwsze miejsce otrzymałam 2 przepiękne kolekcje papierów dziecięcych.

W ramach nagród TOP 3 zakupy z 15% rabatem w Skarbnicy Pomysłów, zaowocowały kolejnymi ślicznymi papierami. Dodam, że kolekcję Flower Harmony uwielbiam i musiałam uzupełnić, bo zostały mi tylko resztki papierów.

Aby tego było mało wraz z zakupami otrzymałam jeszcze sporo gratisów, które na pewno wykorzystam.

Przyznam się tak w sekrecie, że mam już plany na papiery, które ostatnio do mnie dotarły. Rozpoczęłam nawet ich realizację. Z obu dziecięcych kolekcji powstaną albumy, ale z On the Wings of the Rainbow, uszczknęłam sobie jedną kartkę i po połączeniu ją z Sunrise powstało słodkie, wręcz cukierkowe pudełeczko dla pewnej małej księżniczki.



Hmmm, w sumie to pudełeczko pasuje do wytycznych  kolejnego
wyzwania Altair Art,   więc postanowiłam je również zgłosić, pomimo, iż pudełeczko było poprzednim razem. :) Pudełek nigdy za wiele w domu, szczególnie gdy przydasi jest cała masa.
 

Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   
 

3 komentarze:

  1. Piękne pudełeczko!!! Gratuluję - zasłużone to zwycięstwo :)
    Dziękuję, że dołączysz do ProjektScrap - Twój banerek gotowy i do pobrania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nagrody. :)
    Pudełeczko śliczności. :)
    Nie jest za późno, ponieważ przyłączyć się do zabawy Kalendarz adwentowy można w każdym momencie.
    Będzie fajnie, jak przygotujesz swój kalendarz z nami, a nie w kąciku po cichutku. :)
    Daj mi tylko informację, gdy opublikujesz posty z Twoimi motywami.
    Przedtem, proszę, poczytaj zasady zabawy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie za miłe słowa. Z radością dołączam do obu zabaw. Splociku już nawet nadrobiłam zaległości i jestem praktycznie na bieżąco z zabawą, którą zaproponowałaś u siebie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń