środa, 3 lutego 2021

Project Scrap 2021

Witajcie.

Wraz z nowym rokiem BogusiaM zainicjowała  nowe wyzwanie, prowadzone przez różnych projektantów zajmujących się scrapbookingiem, w którym ja również mam zaszczyt wziąć udział jako inspiratorka.

Project Scrap - co to oznacza? Można tę nazwę rozbić na Projekt i Scrap. Projekt jak sama nazwa wskazuje to projekt nowej zabawy, która będzie polegać na tym drugim słowie czyli na scrapowaniu. Krótko mówiąc będziemy wspólnie tworzyć kartki, albumy, notesy czy inne formy scrapowe. W każdym miesiącu inna osoba prowadzi wyzwanie. Ja również poprowadzę jedno z wyzwań. Jeśli jest jeszcze ktoś chętny do współprowadzenia zapraszam.

Dodatkowe wytyczne w każdym wyzwaniu będą inne: czasem może to być kolor, czasem kształt lub jeden szczególny dodatek. Po szczegółowe zasady zaglądajcie na bloga Project Scrap

Zapraszam również wszystkich chętnych do zamieszczania swoich prac w lutowym wyzwaniu naszego projektu, którego tematem jest kolor brązowy. 



Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe:) Pójdę poczytam o co chodzi :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W każdym miesiącu niespodzianka, fajnie pomyślane wyzwanie. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawa będzie fajna, zapraszam serdecznie do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń