środa, 5 grudnia 2018

Poduszeczka na opłatek

 Święta tuż, tuż. Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój pomysł na dekorację stołu bożonarodzeniowego w postaci poduszeczki na opłatek. Ja osobiście obdarowałam takim upominkiem już wiele osób, które zamieniły talerzyk na ten mały elegancki drobiazg. Tym razem poduszeczkę przygotowałam jako kolejny projekt AKADEMII SZYCIA i tu właśnie znajduje się tutorial do jej wykonania. Zapraszam serdecznie wszystkich, którzy jeszcze nie zdążyli zabrać się za nią. Wystarczy poszukać w szafkach a na pewno znajdzie się kawałek białego materiału i resztki koronki do dekoracji.




Poduszeczkę z tego tutoriala można projektować według własnego uznania. Oto inny pomysł z tego projektu z maleńkimi zmianami.






 Zostało jeszcze kilka dni do końca naszego zadania. Może znajdą się jeszcze odważne osóbki, które przygotują taką poduszeczkę i wrzucą nam linki do swoich prac TU . ZAPRASZAM SERDECZNIE.


Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

2 komentarze:

  1. Ja również dziękuję za cudowną poduszkę na opłatka. Jest niesamowita! Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta poduszeczka będzie częścią mnie przy Waszym stole. :)

    OdpowiedzUsuń