czwartek, 13 grudnia 2018

Coraz bliżej święta

                Gdy 24 listopada byłam na Art in Town po zrobieniu zakupów przysiadłam na chwilę do stołu gdzie Alicja Staszak miała zaprezentować zimowe dekoracje wykonane z baz modułowych Snip Art . Dwie sympatyczne dziewczyny opowiadały o swoich pracach i produktach. Zanim usiadałam do stołu miałam silne postanowienie, że już nic więcej nie kupuję. Jednak po poznaniu oferty Snip Artu złamałam się i wróciłam do domu z ich produktami. Troszkę trwało zanim znalazłam czas, aby się za nie zabrać, ale udało mi się i tak oto powstała kartka shaker box oraz zimowa kompozycja z elementów MDF. Wykorzystałam do niej listwę, drzewko oraz choinki MDF. Całość potraktowałam proszkami 13 arts, pasta śniegową oraz jak widać na załączonych zdjęciach, wykorzystałam mech, maleńkie szyszeczki, grzybki i owoce a na koniec dodałam pastę śniegową od Sylwi Sarwin.. Dla dodania kompozycji świątecznego uroku dołożyłam małe światełka led, żeby także wieczorem cieszyła nas swoim urokiem.





        Kartkę wykonałam z  papieru świątecznego zMagicznej Kartki, zestawu do shaker boxa ze Snip Art oczywiście. Rameczkę wyembosowałam złotym pudrem z Agaterii (również zakupionym na Art in Town). Całość uzupełnia poinosencja z foamiranu wycięta wykrojnikiem Craft Passion 





Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

4 komentarze:

  1. PIĘKNIE ANIU ... POZDRAWIAM CIEPLUTKO .....<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda! Kompozycja choinkowa jest niesamowita. Wesolych Świat.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa. Wesołych Świąt Ci życzę moja kochana. :)

    OdpowiedzUsuń