niedziela, 30 grudnia 2018

Świąteczny krajobraz zatrzymany na dłużej

Witajcie kochani. 

Dziś mam dla Was coś fajnego do obejrzenia. Święta już za nami, ale zima być może jeszcze przed, a dopóki ten czas nie nadejdzie możecie podziwiać ją w moich pracach. Teraz, gdy bombki dotarły już do nowych właścicieli i cieszą ich oczy swoim wnętrzem mogę je zaprezentować również tu. Do tych małych zimowych krajobrazów wykorzystałam bombki akrylowe i styropianowe zakupione w Annmarku a resztę materiałów wykorzystanych do nich zamówiłam u Sylwii Serwin




    


Jeszcze jedna specjalna bombka dla pewnej czarownicy. :) Jak dokładnie się przyjrzycie zrozumiecie dlaczego jest taka wyjątkowa. 




Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

4 komentarze:

  1. Bogusiu, nie mogę nigdzie znaleźć Twojego maila, więc piszę choć tu w komentarzu, żeby Ci podziękować za ten fantastyczny prezent. Cudne materiały i te wszystkie dodatki krawieckie są rewelacyjne! Kochana z całego serca Ci za to wszystko bardzo dziękuję :) Ściskam mocno i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana to ja dziękuję za Twoją pracę i trud włożone w wykonywanie proponowanych przeze mnie projektów w ramach Akademii Szycia. :) Mam nadzieję, że ten drobny upominek będzie Ci służył podczas tworzenia kolejnych zadań. Buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń