piątek, 12 kwietnia 2019

Przygodę z szyciem czas zacząć

Witajcie.

Jakiś czas temu na blogu DIY zaprosiłam naszych czytelników na zajęcia Akademii Szycia od podstaw. Z uwagi na trochę zawirowań osobistych i totalny brak czasu na internet narobiło mi się troszkę zaległości. Starając się nadrobić wszystko jeszcze dziś zapraszam na wzięcie udziału w naszej blogowej zabawie i zajęciach, które zaproponowałam jako pierwszy projekt w zupełnie odnowionym cyklu Akademii Szycia , który mam przyjemność poprowadzić. Mam nadzieję, że zaglądające do mnie osóbki spróbują swoich sił, uszyją i pochwalą się swoimi pracami. Jest możliwość wygrania nagrody niespodzianki, więc kochani igła z nitką w dłoń i szyjemy. 



Wystarczy kliknąć w obrazek  i znajdziecie się na stronie, gdzie pokazałam jak wykonać krok po kroku bardzo uroczy przybornik na krawieckie drobiazgi.


Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz