poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Wielkanoc z Dekolo

Dzień dobry. Witam wszystkich w ten poniedziałkowy poranek. 

Już na wstępie chciałabym życzyć wszystkim spokojnych i wesołych Świąt spędzonych w gronie najbliższych, a w dzisiejszy śmigus - dyngus dużo wody, która wg tradycji słowiańskiej przyniesie Wam szczęście i oczyszczenie z grzechów. 

Moje dekoracje świąteczne są dziełami powstałymi z produktów od  Dekolo, gdzie można znaleźć mnóstwo rewelacyjnych materiałów do wykonania przeróżnych ozdób. Ja mam tą przyjemność, żeby tworzyć inspiracje dla nowo powstałego Bloga dla kreatywnych.

Moją komodę udekorował stroik  wykonany z bukszpanu, którego bazę stanowił ring z gąbki florystycznej mokrej, udekorowany nakrapianymi jajeczkami. 
W środku znalazł się wiosenne świat zamknięty w jaju akrylowym, będącym moją inspiracją dla bloga. Zapraszam do zaglądania i podziwiania naszych prac.








 Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   



2 komentarze:

  1. Bardzo fajne to jajo - też odkryłam przyjemność tworzenia rzeczywistości zamkniętej w plastikowych kształtach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu ja też uważam, że w plastikowych kształtach można wyczarować niezwykły świat.

    OdpowiedzUsuń