poniedziałek, 8 czerwca 2020

Witam wszystkich bardzo cieplutko.

Ostatnio robiąc zakupy w TEDim trafiłam na fajny szklany wazonika. Sprawiał wrażenie jakby uśmiechał się do mnie z półki sklepowej. Włożyłam go do koszyka, choć wtedy nie miałam jeszcze 
na niego pomysłu. 
Po powrocie do domu wyciągnęłam z pudła papiery ryżowe i trafiłam w nich na cudne serduszka od ITD Collection. Z miejsca pojawił się pomysł na wykonanie wazonika techniką decu na szkle. Pięknie wydarłam serduszka z papieru i dokleiłam, ale czegoś mi tam brakowało, więc dalej grzebałam w papierkach i trafiłam na pantofelek z bzami, który idealnie się wkomponował w projekt. Co prawda trochę musiałam z nim pokombinować, żeby kwiatki stworzyły idealną kompozycję. Po kilkukrotnym przykładaniu, dopasowywaniu i oddzieraniu pojedyńczych kwiatuszków w końcu efekt wydał mi się zadowalający. Nie pozostało już nic innego jak tylko uzupełnienie białym papierem ryżowym i udekorowanie wszystkiego.

 Wazonik z bzami jest gotowy, ale niestety lilaki już przekwitły, więc na tą chwilę znalazły w nim swoje miejsce kwiaty foamiranowe.  



A tutaj widać w przybliżeniu jak urocze jest serduszko z lilakami zaprojektowane przez ITD Collection. 



 Ten uroczy wazonik  również postanowiłam zgłosić na wyzwanie  
Klubu Twórczych Mam, 
gdyż idealnie wpasowuje się w temat wyzwania cyklicznego.



Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

10 komentarzy:

  1. Ooo jakie ładne prace. Podziwiam artystyczną duszę Arweny. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wazonik jest przepiękny, serduszko urocze w otoczeniu bzów.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzory od ITD Collection piękne :)
    Wazonik wyszedł wyjątkowo romantycznie :)
    Dzięki za kolejną pracę zgłoszoną w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wazonik Bogusiu :) jednak zrezygnowałaś z koronki? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż kochana, koroneczka przez przypadek znalazła sobie właścicielkę i zamiast wazonik udekoruję sukienkę mojej koleżanki. :)

      Usuń