wtorek, 2 czerwca 2020

Majowt blog hop Klubu Twórczych Mam

Witam serdecznie.

Wczoraj myszkując w internecie trafiłam na zabawę BLOG HOP w Klubie Twórczych Mam. Nie tylko jestem przekonana, ale wręcz pewna, że to fajna zabawa. Ostatnio brałam udział w takiej zabawie z ramienia organizatorów naszego bloga, a tym razem postanowiłam sama się w nią pobawić.

http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2020/05/majowy-blog-hop.html



Zabawa polega na skakaniu z bloga do bloga,  zbieraniu haseł do krzyżówki zaproponowanej przez Klub, żeby w końcu znaleźć rozwiązanie krzyżówki.

http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2020/05/majowy-blog-hop.html

Ja oczywiście odwiedziłam wszystkie blogi biorące udział w zabawie. Jako, że lubię kwiaty jak każda kobieta odgadnięcie haseł nie sprawiło mi żadnego problemu. W sumie to w bukiecie z okazji święta mamy, który otrzymałam od mojej córki było sporo z prezentowanych na blogach kwiatów.


Po skompletowaniu wszystkich haseł wyszło mi rozwiązanie, które brzmi:
DZIEŃ MATKI
 

Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

2 komentarze:

  1. Pewnie,że to fajna zabawa, a już krzyżówki potrafią wciągnąć. Życzę powodzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w zabawie Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń