czwartek, 14 maja 2020

Łapacz snów

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Po dość długiej przerwie przeprosiłam się z frywolitką, a na dodatek sprawiłam sobie w prezencie kilka czółenek z egzotycznych drzew. Za co z całego serca dziękuję przekochanej frywolnej czarownicy Irence, która zajęła się ich sprowadzeniem dla nas.

Projekty nad którymi się skupiłam były dość czasochłonne, zarówno HAFT jak i wyzwanie KOC POGODOWY zajmują mi praktycznie każdą wolną od pracy chwilę. W końcu udało mi się tak zorganizować czas, że powstał mój pierwszy w życiu łapacz snów, wykonany przepiękną techniką frywolitki.  Z przykrością muszę się przyznać, ale nie pamiętam czyjego autorstwa jest wzór śnieżynki w środku. Wele lat temu (jeszcze w czasach gdy zaczynałam zabawę z frywolitką) zapisałam go sobie w komputerze, ale  niestety zapisał się jako ciąg cyferek. 
Resztę dorobiłam sama. Metodą prób i błędów udało mi się tak wysupłać całość, że wpasowała się w  obręcz, którą również  wynalazłam w swoich przydasiach. 




Ten delikatny i subtelny łapacz został zaprezentowany na blogu DIY jako inspiracja do majowego wyzwania.



Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   
 

6 komentarzy:

  1. Bogusiu piękny jest. Frywolitkę kocham ale niestety tylko oglądać. Niestety nie opanowałam "przeskakiwania" nitki :-) i póki co dałam sobie spokój, ale nie mówię,że jeszcze kiedyś nie wrócę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za miłe słowa. U mnie czółenko leżało w szafie prawie 10 lat i czekało, aż do niego dorosnę. Jak już się z nim polubiłam to pokochałam frywolitkę i nie zamierzam się z nią rozstawać na dłużej. :D

      Usuń
  2. Cudny łapacz snów.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny łapacz 😍 może kiedyś wezmę się za ŁAPACZ, jedna z moich moich sióstr zaczęła robić, więc się zaczęłam zastanawiać ową rzeczą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy poszukać w szafie czy nie ma jakiejś dawno nie używanej serwetki szydełkowej. Pięknie wyglądają szydełkowe łapacze. Wystarczy tylko dodać wstążeczki, koraliki, piórka i łapacz gotowy. :)

      Usuń