niedziela, 24 maja 2020

Haftowany wisiorek idelnym prezentem dla mamy

Witam bardzo serdecznie.

Dziś chciałabym zaprezentować mój najnowszy projekt hafciarski. Jest to wisiorek haftowany ściegami supełkowymi. Długo zastanawiałam się jakie ściegi  zaproponować w ramach kolejnego wpisu na bloga DIY, z którym współpracuję, aż w końcu wpadłam na pomysł wisiorka. Tak naprawdę pomysł pojawił się w momencie, gdy będąc w sklepie Royal Stone znalazłam fajną oprawę do kaboszona. Patrząc na nią wiedziałam do czego mi posłuży. I tak to właśnie pod wpływem chwili pojawił się plan na kolejny projekt, który po przełożeniu na czyny wygląda tak.



 
Opis do wykonania tego wg mnie uroczego wisiorka znajduje się w kolejnej lekcji Hafu. Zapraszam wszystkich, którym się spodobał do zajrzenia  na bloga  a być może skusicie na jego wykonanie. Zapewniam, że nie nie jest trudny, a haftowanie nie zajmuje zbyt wiele czasu. 


***

Z uwagi na to, iż w kompozycji umieściłam uwielbiane chyba przez wszystkich lilaki, które są tematem wyzwania cyklicznego Klubu Twórczych Mam zgłaszam je do tego właśnie wyzwania.

https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2020/05/wyzwanie-cykliczne-romantyczne-lilaki.html


Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

11 komentarzy:

  1. Piękny haft. W tej oprawie prezentuje się cudownie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogusiu komentowałam już na DIY ale napisze raz jeszcze. Jest cudny. Niby wiem jak go zrobić i nawet kiedyś robiłam z krzyżykami, ale ten rodzaj haftu pasjonuje mnie od dawna. Brawo !! Nie mam chyba w domu takiego kabaszona ale mam wielką ochotę spróbować . Jest cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za miłe słowa. Jestem przekonana, wręcz pewna, że z Twoimi umiejętnościami to nie będzie żaden problem i wykonasz przepiękny medalionik.

      Usuń
  3. Piękny haft, ja podziwiam wszystkie tak misternie tworzone prace.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za bardzo miłe słowa. Haft nie jest wcale trudny, wymaga tylko dużo cierpliwości i dokładności. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszedł cudny medalion. Ja niestety nie mam cierpliwości do French knotów :P Twoje maleństwo prezentuje się wybornie. Podziwiam i dziękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny wisiorek...takie pomysły, które rodzą się pod wpływem chwili to chyba najfajniejsze inspiracje :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu w KTM

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny wisiorek! Maleńkie dzieło sztuki :))

    OdpowiedzUsuń