sobota, 9 maja 2020

KONKURS HAFCIARSKI

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Tym postem chciałabym zaprosić wszystkich zaglądających do wzięcia udziału w KONKURSIE, który zaproponowaliśmy na blogu DIY zrób to sam. Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie do zajrzenia na bloga i zapoznania się ze szczegółami konkursu.


Nie będę wstawiała tu wszystkich informacji dotyczących konkursu po raz kolejny. Wystarczy wejść TU i zapoznać się dokładnymi wytycznymi dotyczącymi zasad.
 Ja pokażę jedynie swoje prace, które wykonałam w ramach trwającego od ponad roku cyklu HAFT.

***
Pierwszym projektem był obrazek wykonany ściegami podstawowymi i ozdobnymi.



***
Kolejny projekt Obrus w muszle zawierał wykorzystanie ściegów sznureczkowego i atłaskowego. 



***
Obrazek z cyklamenami prezentował już troszkę bardziej skomplikowaną techniką hafciarską, czyli haftowanie ściegami naprzemiennymi, stwarzającymi wrażenia malowania nitką w ostatecznym efekcie.



***
W grudniu w ramach cyklu stworzyłam obrazek bałwanka, wykonany haftem matematycznym.



***
Nowy rok rozpoczęłam powrotem do przeszłości wykonując serwetkę siatkową z czasów PRL.



***
 Realizując kolejny projekt cyklu HAFT wykonałam przykładowy monogram, który może z powodzeniem ozdobić dowolną chusteczkę, ręcznik, a nawet element garderoby.



***
Marcowy projekt wykonałam w klimacie Świąt Wielkanocy. Podkładka z króliczkiem została wykonana haftem richelieu, który kocham od bardzo dawna.



***
W ramach przykładowego projektu konkursowego przygotowałam Koszyczek rocznicowy, będący projektem podpowiadającym jak wykorzystać różne omawiane w ciągu ostatniego roku ściegi hafciarskie.


Zapraszam serdecznie wszystkich zaglądających tu do wzięcia udziału w naszym konkursie. Jeszcze jest trochę czasu na wykonanie projektu z zakresu technik hafciarskich. 


Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz