piątek, 15 maja 2020

WAKACYJNY DIY HOP BLOG

Witajcie moi Drodzy.

***
Skoro trafiliście tu z bloga DIY może oznaczać to tylko jedno. Uczestniczycie w zabawie "Wakacyjne skakanie po blogach, czyli HOP BLOG", którą zaproponowałyśmy Wam  z moimi blogowymi koleżankami.



***
Jestem już piątą w kolejności osobą, którą odwiedzacie uczestnicząc w naszej zabawie, więc z pewnością doskonale znacie jej zasady. Jeśli jednak ktoś zajrzał tu przypadkiem, nie wiedząc nic o naszym pomyśle to odsyłam go do głównego wpisu DIY, gdzie bardzo szczegółowo zostały opisane zasady.


***
Zanim przejdę do konkretów chciałabym krótko wspomnieć o mojej współpracy z blogiem. 
Rozpoczęła się we wrześniu 2018 roku, gdzie trafiłam przypadkiem w bardzo trudnym okresie mojego życia. To tu odnalazłam swoje miejsce w tamtym momencie. Atmosfera panująca wśród projektantów, a szczególnie przesympatyczna szefowa DIY sprawiły, że cały czas tu jestem i jakoś nie umiałabym odejść. A jak na razie  nie chcą mnie wyrzucić. :)
W ramach współpracy z blogiem tworzę inspiracje w różnych technikach, ale najbliższe mojemu sercu są jednak: frywolitka, decupage, szycie i haft. To właśnie w ramach jednego z naszych wiodących cykli blogowych  uczę technik i ściegów hafciarskich. Jako prowadząca Haft zapraszam serdecznie wszystkich do wzięcia udziału w naszym KONKURSIE rocznicowym. Co prawda zostało już niewiele czasu, ale nie znaczy to, że nie ma szans na wyhaftowanie czegoś wyjątkowego. 



***
Pozwoliłam sobie na małą reklamę, ale wracamy już do naszej zabawy. W ramach mojej niespodzianki chciałabym przekazać komuś zestaw do decupage z przepięknymi złoceniami. 


Każdego kto chciałby otrzymać zaproponowaną przeze  mnie nagrodę zapraszam do pozostawienia komentarza z informacją " CHCĘ" + kilka miłych słów. Byłoby miło gdybyście również zaglądali tu częściej, a nawet dołączyli do grona moich obserwatorów.

***
Przypominam, że udział w zabawie wezmą tylko te osoby, które odwiedzą wszystkie blogi projektantek DIY i pozostawią komentarz na każdym z nich, co będzie dla nas potwierdzeniem obecności w celu zebrania całego hasła. 
Dokładne zasady znajdziecie  na blogu DIY


***
A teraz czas na konkrety, na które na pewno  z niecierpliwością czekacie. Przypuszczam, że macie już skompletowane wcześniejsze części naszego hasła.
 Teraz czas na moją, która brzmi:

PL tylko pracą i podejmowaniem ryzyka nie do końca wiedząc, co robisz.
IE only by hard work, risking and by not quiet knowing what you are doing.


To jednak jeszcze nie koniec naszej zabawy. Po kolejną część hasła zapraszam Was do odwiedzenia bloga naszej koleżanki 


Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

28 komentarzy:

  1. ❤ super Bogusiu. Ciesze sie niezmiernie że jesteś z nami na DIY i dzielisz sie swoimi pasjami. Buziaki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw do decu, jednak serwetek mam cały segregator i jakoś nie chce się skurczyć :)
    Bogusia Twoje prace są naprawdę przepiękne i bardzo pracochłonne. Pozdrawiam i skaczę dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za cudowny cykl Haft, który zachęcił wiele osób do próbowania swoich sił w tej technice :-) Podziwiam Twoje umiejętności i przymierzam się do udziału w wyzwaniu, jeśli zdążę ukończyć swój obrazek ;-) Pozdrawiam i hop! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O boszzzz jaki piekny zestaw... ale ja nie umiem w dekupaż :-(. Może to właśnie odpowiedni moment aby się nauczyć więc CHCĘ :-D. Kasia z https://www.facebook.com/Herbata-z-miodem-1256547227728318/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ale się ciesze bo mogę poznać was wszystkie i wasze pasje
    Nagrodo super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej CHCĘ i z ogromną przyjemnością tu zajrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz Bogusiu, że mimo iż znamy się ponad rok nie byłam nigdy na Twoim blogu :-) Już oczywiście nadrobiłam i dołączyłam do obserwatorów. Oczywiście że CHCĘ od Ciebie nagrodę, bo decoupage to co prawda u mnie jest na pozycji zanikającej ale od czasu do czasu coś tam jeszcze tworzę. Z sentymentem wspominam moja pracę w DT DIY a zwłaszcza nasz wspólny cykl "HAft"
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zabawą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chce. Czemu by nie spróbować nowej techniki. Twoja twórczość jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam:) Prezent cudny, ale z dyscypliny nie znanej mi wcale, więc ChCĘ a jednocześnie boję się, żebym w razie czego nie zepsuła. A pamiętam cykl o szyciu, miałam plecak szyć ..to skończyło się na bluzce;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam fajna zabawa dla mnie decupage to kraina nie znana więc może to okazja do poznania nowego. Więc Chcę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. CHCĘ, nawet bardzo..moją miłością jest scrapbooking, ale chciałabym nauczyć się innych technik szczególnie mix mediów i decupage. Haft, szydełko to coś co jest dla mnie trudne do wykonania, próbowałam szydełka, ale chyba mam za mało cierpliwości niestety. Podziwiam Ciebie i osoby, które tworzą takie cuda za pomocą muliny czy wełny. Od niedawna wyciągnęłam starą maszynę mojej mamy i próbuję wykorzystywać przeszycia w kartkach i albumach, na razie niestety raczkuje. Będę zaglądać do Ciebie może odważę się wrócić do szydełka :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę chce chce 😍 decoupage i media to moja nowa miłość 😉chętnie się zakoleguje z taką paczusią. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bogusiu podziwiam Twoje prace hafciarskie, są rewelacyjnie i CHCĘ się z Wami bawić ;) pozdrawiam ciepło
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  14. Och.. ♥️ CHCĘ ♥️ z mężem bawimy się w decoupage 😁 więc jak znalazł taki prezent 😁

    Nie pamiętam, żebym coś próbowała haftować🤔... Mam wspomnienie gdy najstarsza siostra haftowała 😁
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje spotkania z dekupażem są bardzo okazjonalne. Niestety media najczęściej wysychają nim wezmę się za następną pracę.Tak więc niech bardziej złaknieni dekupażu za twoją pomocą się z nim zapoznają.
    Podziwiam twoje hafty, a przede wszystkim frywolitkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. podziwiam talent i kunszt ja to niestety nie garnę się do takich prac chociaż, nie jednej techniki w życiu próbowałam . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna zabawa, a zestaw do decoupage jak najbardziej Chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie próbowałam decoupage ale może tonjest właśnie ten moment? Dlatego CHCĘ spróbować, jak wygram☺️

    OdpowiedzUsuń
  19. I want! Such a lovely package! The only embroidery that I have done is years ago in school! Need to get back to it soon as whatever you make ends up looking so wonderful xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki zestaw do decu to marzenie :) bardzo CHCĘ ;) Życze nieustającej weny twórczej i wspaniałych inspiracji na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  21. such a lovely goodies Bogumila

    OdpowiedzUsuń
  22. Już próbowałam decouagu i bardzo mi się podoba że ogranicza nas tylko wyobraźnia. Prezent bardzo piękny i chcę go. Cudownych twórczych chwil w dalszym blogowaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bogusiu, oczywiście Chcę! Ale przede wszystkim cieszę się, że tworzysz razem z innymi taki super blog i nas inspirujesz. Sprawiłaś, że ja nawet zaczęłam uczyć się szyć, choć kompletnie nie potrafię :) Bądźcie jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  24. CHCĘ i to bardzo zagrać o ten zestaw do stworzenia cudnych prac decoupage, bo stwierdziłam niedawno, że ten diabeł jednak nie jest taki straszny ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne pracę! Decoupage mi się marzy, ale póki co miejsca brak na kolejne przydasie... Nagrodę pozostawię więc fanom tej pięknej sztuki, a ja pędze dalej na kolejne blogi :)

    OdpowiedzUsuń