niedziela, 21 lutego 2021

Kalendarz adwentowy 2021 - luty

 Jest 21 luty 2021 a ja dziś mam zamiar opublikować wpis z kalendarzem adwentowym. Na początku miesiąca trafiłam na wpis Kalendarz adwentowy 2021. Pomysł bardzo mi się spodobał, zważywszy na fakt, iż od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie wykonanie takiego kalendarza, ale zawsze brakowało czasu. Jak się zabiorę za niego już teraz to na pewno uda mi się wykonać taki projekcik.

Zadanie na styczeń już minęło, ale nie znaczy to, że jak się coś chce zrobić nie da się tego uzupełnić. Najpierw zastanawiałam się w jakiej technice wykonać mój kalendarz. W ostatecznym rozrachunku padło na haft krzyżykowy i  piękne motywy świąteczne. Jeszcze do końca nie przemyślałam jak będzie wyglądał mój kalendarz, ale na pewno motywy będą wycinane oraz naklejane na pudełka wykonane samodzielnie i dodatkowo udekorowane kwiatkami z foamiranu. Mogę sobie na to pozwolić, bo hafciki wykonuję na kanwie plastikowej. Patrząc na moje motywy świąteczne widzę, że brakuje im jeszcze ładnego wykończenia w postaci konturów, które dodadzą im wyostrzenia. Uzupełnię je na spokojnie do podsumowania następnego miesiąca.

  Tak więc uzupełniłam wytyczne  zadania ze stycznia:

Bałwanek i numer 13 

Skarpeta i numer 14

 Renifer i numer 16

 A teraz wszystkie 3 razem:

Kolej na motywy z  lutowego zadania:

Bombka i numer 2

 Saneczki i numer 9

 Teraz mały kolaż lutowy:


 Dwa miesiące podsumowane, a ja już nie mogę się doczekać jakie motywy będą w zadaniu marcowym. Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz dziękuje Ci Splociku, za możliwość późniejszego dołączenia do zabawy. 

Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

4 komentarze:

  1. No to jestem bardzo zaskoczona i bardzo się cieszę , że dołączyłaś Bogusiu do zabawy. Ja też postawiłam na haft krzyżykowy, cyferki też haftuję osobno i też nie mogę się doczekać kolejnych tematów :-) Tylko ja to poszłam trochę na łatwiznę i kupiłam gotowe 24 pudełka do złożenia specjalnie dedykowane do kalendarza.
    Bardzo mi się podobają Twoje hafciki , świetne znalazłaś wzorki.
    Trzymam kciuki za wytrwanie do końca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu znasz mnie już trochę i wiesz, że lubię zaskakiwać. Ja też się cieszę, że mogę wziąć udział w tak fajnej zabawie. Dziękuję kochana za miłe słowa. Tobie również życzę wytrwałości,choć jestem pewna, że tego Ci akurat nie brakuje. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy i mam nadzieję, że będziesz dobrze bawić się :)
    Wybrałaś śliczne wzory i wykonałaś super hafciki. :)
    Nawet, jak już będziesz miała pomysł na swój kalendarz, to nie zdradzaj go wcześniej, jak na początku grudnia. :)
    Twój link i fotki dodałam do odpowiednich moich wpisów.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Splociku dziękuję pięknie za dodanie fotek do wpisów. Ja już się cieszę na fajną zabawę. Lubię takie wyzwania. Kiedyś ciągle powtarzałam, że brakuje mi czasu na pewne rzeczy, ale od 19 października podjęłam "męską" decyzję. Muszę znaleźć czas na drobne przyjemności- sposób na odstresowanie.

    OdpowiedzUsuń