wtorek, 23 lutego 2021

Romantyczne kartki w różnych odcieniach

 Witajcie.

U mnie znów zmiana tematu. Przedwczoraj były klimaty świąteczne, a dziś przyszedł czas na prezentację typowo romantycznych kartek. Dziś pokażę Wam 2 karteczki wykonane z przepięknych papierów Altair Art. Pierwsza z nich jest w moich ulubionych niebieskościach z podwójnym serduszkiem na walentynki. Kto powiedział, że Walentynki świętujemy na czerwono? Prawdziwa, wyjątkowa miłość jest we wszystkich kolorach świata. 

 Na specjalne życzenie powstała miłosna karteczka w błękitach. Użyłam do niej kolekcji, która wyjątkowo przypadła mi do gustu Flower Harmony, uzupełniając ją tekturką  serduszkami (gdzieś się zagubiło opakowanie więc nie wiem skąd pochodzi)  i kwiatami wykonanymi przeze mnie z foamiranu.

 
 
 

 

Jako, że moja praca jest wykonana z papierów Altair Art zgłaszam ją do ich  WYZWANIA LUTOWEGO

Podwójne serduszko oraz te maleńkie szydełkowe sprawiają, że moja karteczka pasuje idealnie do Wyzwania Filigranek Z sercem w roli głównej, dlatego zgłaszam ją również niego.

 

 Dodam ją jeszcze do Wyzwania na blogu Paper Card, do którego również idealnie pasuje. 



Zaś druga prezentowana przeze mnie karteczka została stworzona przeze mnie na wymiankę u Olgi. Jak sami widzicie jest to karteczka wypchana przydasiami. Przed zamknięciem dołożyłam do niej jeszcze małe co nieco na osłodę. Kartka ta powstała również z papierów Altair Art z kolekcji Ever Dream. Jak widzicie mam ich całkiem sporo. Tak się kończą wyjazdy na zloty i możliwość oglądania papierów na żywo. :)

 

 

 

Do mnie przyleciała taka śliczna karteczka od Agnieszki Paszko, a w niej mnóstwo przydasi.



Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

13 komentarzy:

  1. Piękne obie prace, ale niebieska bardziej mnie urzekła 😍 Dziękujemy za udział w wyzwaniu AltairArt 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze , oczu nie mogę oderwać. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie za miłe słowa. To zasługa papierów uzupełnionych kwiatami foamiranowymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, romantyczna praca w niebieskościach😊 Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza, bardzo romantyczna karteczka Bogusiu. Bardzo mi miło że zechciałaś dołączyć do naszego wyzwania na blogu Paper Card. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia - DT Inka-art

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie prace prześliczne. Obie wyjątkowe. Dziękuję pięknie za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne obydwie karteczki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka.
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card – DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszła - bardzo romantyczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card DT Barbara

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki :) Dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna praca, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek i Altair Art - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała praca ❤️ Pozdrawiam i dziękuję za udział w filigrankowy wyzwaniu, DT Monika

    OdpowiedzUsuń