czwartek, 25 lutego 2021

Kartka z mapką

 To wszystko wina Margaretki Papierowej, która opublikowała śliczną kartkę jako inspirację do wyzwania z mapką  na blogu The Scrappy Sketches.   Jak dotąd nie wykonywałam jeszcze kartek pod zaproponowaną mapkę, ale patrząc na jej fajny projekt postanowiłam spróbować się  zmierzyć z tym pomysłem. W taki właśnie sposób powstała poniższa karteczka. 

Wykonałam ją również z papierów Altair Art  kolekcji Sunrise. Tym razem zamiast kwiatów foamiranowych pozwoliłam sobie na dołożenie do projektu kartki papierowego. 


 
W związku z tym, iż jest to praca pod wyzwanie z mapką zgaszam ją do tegoż Wyzwania.
 

Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   
 

4 komentarze:

  1. ...i świetna kartka powstała do tej mapki. Przyznam, ze takze przygladałam się temu wyzwaniu, ale jakoś tak zeszo i nic nie powstałało :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka, zdecydowanie musisz częściej inspirować się mapkami :) Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło ślicznie. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka, fajna kolorystyka, super interpretacja mapki.

    OdpowiedzUsuń