środa, 24 lutego 2021

SAL z Coricamo

 Witajcie.

Aby nie narzekać na nudę w wolnym czasie, a dodatkowo wg zaleceń lekarzy znaleźć sobie sposób na odstresowania dorzuciłam sobie jeszcze jedną zabawę.  

Jakiś czas temu w Klubie Twórczych Mam natrafiłam na SAL z Coricamo z prześlicznymi kurczakami i postanowiłam wziąć w nich udział. Jak tylko je zobaczyłam w głowie pojawił się pomysł na ich wykorzystanie, ale zostawię go jeszcze dla siebie. Na chwilę obecną zaprezentuję jedynie przygotowania do haftowania, a w następnej kolejności dalsze efekty mojej pracy.

Gdy otrzymałam schemat okazało się, że brakuje mi niektórych kolorów nici. Niby mam ich dużo, ale jakoś zabrakło tych wiosennych kolorków, no i kanwa, którą posiadam jest za duża. Ostatecznie padło na Aidę 14. Skończyło się na zakupach, a że przy okazji znalazłam jeszcze kilka innych fajnych rzeczy, tak z niewielkiego koszyka zrobił się większy. Moja przesyłka w końcu dotarła więc przygotowania zacząć czas. 

 
 Trochę czasu zajęło mi zamiana muliny madeira na ariadnę, ale przesyłka doszła bardzo szybciutko więc mogłam zabrać się za pracę. Po 2 tygodniach od rozpoczęcia zabawy jeden z moich kurczaczków wygląda tak. Wierzę, że kolejne etapy pracy z kurczakami pójdą znacznie szybciej.
 
Dziękuję za zaglądanie na moją stronę. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w formie komentarza.   

1 komentarz: